رمان جدید
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

بچه ها رمان جدید در راهه

اعلام شخصیت یادتون نره

هر چه سریع تر

بهتر

 



نظرات شما عزیزان:

روشنت
ساعت19:19---1 بهمن 1394
گلم کی می گذاری قسمت اولو گلم
پاسخ:عزیزم باید بقیه اعلام شخصیت بکنن


هایجین
ساعت18:10---1 بهمن 1394
من و اوتاری.لطفا.راستی اسم رمان چیه؟؟؟؟
پاسخ:به روی چشم اسمش (پرواز پروانه)


روشنا
ساعت17:08---1 بهمن 1394
اسم:روشنا آتوبه
تیپ:دخترونه زیاد جلف نه ولی لباس های خوشمل و اسپرت بعضی وقتا هم اسپرت و فشن
رنگ مو:قهوه ایی و بلند تا زیر کمر و صاف و براق
برادر:کیگو آتوبه
سن:۱۴
اخلاق:مظلوم و مهربون و خوش اخلاق اهل دعوا و جنگ و اینا هم ندارم و زیادم از اذیت کردن پسرا خوشم نمی آید ولی باهاشون خوبم کسی دوسم داشته باشه دوسش دارم عاشق دوستامم هستمو اصلا هم مغرور نیستم مخ کلاسم هستم
رنگ چشم:قهوه ایی روشن
عشق:فوجی شوسکه
ورزش مورد علاقه:فوتبال و والیبال و تنیس و بدمینتونم در حد مرگ عالیه و دوستشون دارم
پاسخ:باش هستی


میساکی
ساعت14:57---1 بهمن 1394
منو کورانوسوکه

پاسخ از دست تو


آیکا
ساعت14:27---1 بهمن 1394
یوهو یوهو یوهووووووووووووووووووووو
پاسخیوووووووووووووووووووووووووو هووووووووووووووو


آیکا
ساعت14:11---1 بهمن 1394
من و سیچی اول اول تر تر تر از همه رسیدم
یوهو یوهو
(جدیدا کودک درونم بر من غلبهه کردهاز وقتی که با بیتا آشنا شدم)
پاسخوای تو دیه کی هستی!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 1 بهمن 1394برچسب:,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&